Sesje Rady Gminy

SZCZEGÓŁY SESJI NR XXIII/2013 Z DNIA 21 CZERWCA 2013 R.

Obecność radnych

Nazwisko Imię Stanowisko Obecność
Bieniek Andrzej Radny Obecny
Dadacz Adam Józef Radny Obecny
Gajowniczek Michał Radny Obecny
Kluska Grażyna Zofia Radny Obecny
Kowalczyk Michał Kazimierz Radny Obecny
Markiewicz Grażyna Jadwiga Radny Obecny
Michalczyk Mirosław Michał Przewodniczący Rady Obecny
Osiak Eugeniusz Radny Obecny
Pawlak Marek Radny Obecny
Płatek Roman Marian Radny Obecny
Polak Ryszard Radny Nieobecny usprawiedliwiony
Polak Teresa Danuta Radny Obecny
Rytel Łukasz Radny Obecny
Szostek Krzysztof Roman Wiceprzewodniczący Rady Obecny
Woźny Marek Radny Obecny
 

Planowany porządek obrad

1.Otwarcie obrad.
2.Przedstawienie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z sesji Nr XXII/2013. 
4.Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych na terenie Gminy Wodynie - przedstawiciel Spółki Wodnej. 
5.Informacja Wójta Gminy o pracy w okresie między sesjami.
6.Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok.
- odczytanie opinii RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Wodynie sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 rok,
- odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Wodynie za 2012 rok,
- odczytanie opinii RIO o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku, 
- podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Wodynie za 2012 rok. 
7.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok.
8.Zapytania i wnioski radnych.
9.Podjęcie uchwał w sprawach:
1)zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2013-2023,
2)zmian uchwały budżetowej na 2013 rok,
3)zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów,
4)uchwalenia statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodyniach,
5)ustanowienia i określenia zasad nadawania tytułu pn. "Zasłużony dla gminy Wodynie",
6)określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Wodynie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
7)wyznaczenia inkasentów i ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso podatków i opłat,
8)terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Odpowiedzi na zapytania i wnioski radnych.
11. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy. 
12. Zamknięcie obrad sesji.

Porządek obrad

1.Otwarcie obrad.
2.Przedstawienie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z sesji Nr XXII/2013. 
4.Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych na terenie Gminy Wodynie - przedstawiciel Spółki Wodnej. 
5.Informacja Wójta Gminy o pracy w okresie między sesjami.
6.Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok.
- odczytanie opinii RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Wodynie sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 rok,
- odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Wodynie za 2012 rok,
- odczytanie opinii RIO o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku, 
- podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Wodynie za 2012 rok. 
7.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok.
8.Zapytania i wnioski radnych.
9.Podjęcie uchwał w sprawach:
1)zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2013-2023,
2)zmian uchwały budżetowej na 2013 rok,
3)zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów,
4)zatwierdzenia projektu pt. "Czas na rozwój",
5)określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Wodynie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
6)wyznaczenia inkasentów i ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso podatków i opłat,
7)terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Odpowiedzi na zapytania i wnioski radnych.
11. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy. 
12. Zamknięcie obrad sesji.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-06-12
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Justyna Masłowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 lipca 2016 16:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 804
05 lipca 2016 16:59 (Administrator ) - Dodanie załącznika [sesja_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 lipca 2016 16:59 (Administrator ) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)