Sesje Rady Gminy

SZCZEGÓŁY SESJI NR XXIX/2017 Z DNIA 27 kwietnia 2017 R

OBECNOŚĆ RADNYCH

NAZWISKO IMIĘ

 

STANOWISKO

OBECNOŚĆ

Michalczyk Mirosław Michał

Przewodniczący Rady Gminy

obecny

Polak Ryszard

Wiceprzewodniczący Rady Gminy

obecny

Bieniek Andrzej

Radny

obecny

Dadacz Adam Józef

Radny

obecny

Gasek Stanisław

Radny

obecny

Kiełczykowski Tomasz

Radny

obecny

Kostyra Wojciech

Radny

obecny

Lewandowska Anna

Radny

obecny

Lewandowski Damian

Radny

obecny

Markiewicz Grażyna Jadwiga

Radny

obecny

Osiak Eugeniusz

Radny

obecny

Pietrasik Marian

Radny

obecny

Polak Teresa Danuta

Radny

obecny

Polak Zygmunt

Radny

obecny

Wideńska Ewa

Radny

obecny

                                                              

PLANOWANY PORZĄDEK OBRAD:

 1. Otwarcie obrad.
 2. Przedstawienie porządku obrad
 3. Przyjęcie protokołu nr XXVIII/2017 z sesji Rady Gminy Wodynie.
 4. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie działania Komisariatu Policji w Skórcu, Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach za 2016 rok.
 5. Przyjęcie sprawozdania za 2016 rok z realizacji „Programu współpracy Gminy Wodynie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na lata 2014-2016”.
 6. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
 7. Interpelacje i zapytania radnych, wolne wnioski i informacje.
 8. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1) przyjęcia do realizacji projektu pt. „Wzrost kompetencji nadzieją na sukces” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX: wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1. aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
    2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2017-2028,
    3) zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok,
    4) określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Wodynie.
 9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.  
10. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy.
11. Zamknięcie obrad sesji.

 

PRZYJĘTY PORZĄDEK OBRAD:

 1. Otwarcie obrad.
 2. Przedstawienie porządku obrad
 3. Przyjęcie protokołu nr XXVIII/2017 z sesji Rady Gminy Wodynie.
 4. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie działania Komisariatu Policji w Skórcu, Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach za 2016 rok.
 5. Przyjęcie sprawozdania za 2016 rok z realizacji „Programu współpracy Gminy Wodynie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na lata 2014-2016”.
 6. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
 7. Interpelacje i zapytania radnych, wolne wnioski i informacje.
 8. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1) przyjęcia do realizacji projektu pt. „Wzrost kompetencji nadzieją na sukces” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX: wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1. aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
    2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2017-2028,
    3) zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok,
    4) określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Wodynie.
 9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.  
10. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy.
11. Zamknięcie obrad sesji.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.04.2017
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: JUSTYNA MASŁOWSKA
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 kwietnia 2017 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Masłowska
Ilość wyświetleń: 856
29 maja 2017 15:15 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [protokol_nr_xxix_z_27_kwietnia_2017.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 kwietnia 2017 13:12 (Justyna Masłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 kwietnia 2017 14:49 (Justyna Masłowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)