Sesje Rady Gminy

SZCZEGÓŁY SESJI NR XLVIII Z DNIA 27 PAŹDZIERNIKA 2023 R.

Zawiadamiam, że w dniu 27 października 2023 r. (piątek) o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wodynie odbędzie się XLVIII sesja Rady Gminy Wodynie z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji, rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
2. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach. 
3. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z analizy złożonych przez radnych oświadczeń majątkowych za 2022 rok. 
4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.   
5. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych za 2022 rok złożonych przez zastępcę wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych i osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu wójta. 
6. Informacja Wójta Gminy Wodynie w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności i praca społecznie użyteczna, oraz opinia dotycząca potrzeb Sądu Rejonowego w Siedlcach w zakresie wykonywania pracy przez skazanych.
7. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wodynie za rok szkolny 2022/2023.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2023-2034.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Wodynie na 2023 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji zadania powiatu z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Wodynie.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/370/23 z dnia 1 września 2023 r. w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach na konserwację zabytkowej bramy – dzwonnicy wraz z parkanem. 
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/371/23 z dnia 1 września 2023 r. w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Seroczynie na konserwację barokowych ołtarzy z obrazami olejnymi i rzeźbą polichromowaną.
14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach na renowację dachu. 
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Rocznego programu współpracy Gminy Wodynie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok”. 
16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrożenia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Wodynie.
17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wodynie.
18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat nieruchomości gminnej z przeznaczeniem na cele rolne. 
19. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta do wymiaru podatku rolnego na 2024 rok. 
20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od nieruchomości na 2024 rok oraz zwolnień w tym podatku.
21. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od środków transportowych na 2024 r. oraz zwolnień w tym podatku.
22. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zwolnień od podatku rolnego.   
23. Odpowiedzi na wolne wnioski.  
24. Zamknięcie obrad sesji.   
  

  ZMIAN DO PORZĄDKU OBRAD NIE ZGŁOSZONO.   

 

OBECNOŚĆ RADNYCH

NAZWISKO IMIĘ

 

STANOWISKO

OBECNOŚĆ

Michalczyk Mirosław

Przewodniczący Rady Gminy

obecny

Polak Ryszard

Wiceprzewodniczący Rady Gminy

obecny

Bieniek Andrzej

Radny

obecny

Dadacz Adam

Radny

obecny

Jajszczak Zbigniew

Radny

obecny

Kiełczykowski Tomasz

Radny

obecny

Kluczek Artur

Radny

obecny

Lewandowski Damian

Radny

obecny

Markiewicz Grażyna

Radna

nieobecna

Mularczyk Anita

Radna

obecna

Noceń Karol

Radny

obecny

Osiak Eugeniusz

Radny

obecny

Ośko Tomasz

Radny

obecny

Piwowarczyk Jadwiga

Radna

obecna

Wideńska Ewa

Radna

obecna

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.10.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Justyna Masłowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 października 2023 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Masłowska
Ilość wyświetleń: 189
04 lipca 2025 13:32 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [protoko_nr_xlviii_z_27_pazdziernika_2023_r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2023 11:49 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [glosowania_xlviii_sesja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 października 2023 13:32 (Justyna Masłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)