Sesje Rady Gminy

SZCZEGÓŁY SESJI NR XI Z DNIA 25 LIPCA 2025 R.

 

       Zawiadamiam, że w dniu 25 lipca 2025 r. (piątek) o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wodynie odbędzie się XI sesja Rady Gminy Wodynie z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie sesji, rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

2. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.  

3. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.

4. Informacja o działalności Nadleśnictwa Siedlce w roku 2024 oraz plan na rok 2025.

5. Wolne wnioski i informacje.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2025-2039.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Wodynie na 2025 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

9. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr X/76/25  Rady Gminy Wodynie z dnia 30 maja 2025 r. w sprawie ustalenia "Regulaminu kastracji lub sterylizacji zwierząt właścicielskich na terenie gminy Wodynie w 2025 r.".

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VIII/67/25 z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Wodynie w 2025 r.".

11. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Gminnego Żłobka „Wodmiś” z siedzibą w Wodyniach oraz nadania mu statutu.

12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/167/20 Rady Gminy Wodynie z dnia 30 października 2020 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi administracyjnej i finansowej jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wodynie. 

14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia opłat za pobyt, dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki powyżej 10 godzin oraz maksymalnej wysokości opłat za wyżywienie w żłobkach utworzonych przez Gminę Wodynie.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/21/24 Rady Gminy Wodynie z dnia 26 lipca 2024 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Wodynie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.

16. Odpowiedzi na wolne wnioski. 

17. Zamknięcie obrad sesji. 

 

ZMIAN DO PORZĄDKU OBRAD NIE ZGŁOSZONO. 

 

  

NAZWISKO IMIĘ

 

STANOWISKO

OBECNOŚĆ

Michalczyk Mirosław

Przewodniczący Rady Gminy

obecny

Kiełczykowski Tomasz

Wiceprzewodniczący Rady Gminy

obecny

Adamiak Paweł

Radny

obecny

Jajszczak Zbigniew

Radny

obecny

Kluczek Artur

Radny

obecny

Kozioł Michał

Radny

nieobecny

Kublik Rafał

Radny

obecny

Lewandowska Anna

Radna

obecna

Osiak Eugeniusz

Radny

obecny

Ośko Tomasz

Radny

obecny

Pawlak Marian

Radny

obecny

Pietrzak Piotr

Radny

obecny

Płatkowski Tomasz

Radny

obecny

Wiciński Dariusz

Radny

obecny

Wideńska Ewa

Radna

obecna

           

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.07.2025
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Justyna Masłowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2025 14:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Masłowska
Ilość wyświetleń: 29
01 sierpnia 2025 13:34 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [sprostowanie_do_zadanego_pytania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 lipca 2025 13:54 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [gosowania_imienne_z_25.7.2025.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2025 14:40 (Justyna Masłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)