Sesje Rady Gminy

SZCZEGÓŁY SESJI NR XIII Z DNIA 31 PAŹDZIERNIKA 2025 R.

 

       Zawiadamiam, że w dniu 31 października 2025 r. (piątek) o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wodynie odbędzie się XIII sesja Rady Gminy Wodynie z następującym porządkiem obrad:

 

1. Otwarcie sesji, rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

2.  Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.  

3.  Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Gminy Wodynie za 2024 rok.

4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.

  1. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych za 2024 rok złożonych przez zastępcę wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych i osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu wójta.
  2. Informacja Wójta Gminy Wodynie w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności i praca społecznie użyteczna, oraz opinia dotycząca potrzeb Sądu Rejonowego w Siedlcach w zakresie wykonywania pracy przez skazanych.
  3. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wodynie za rok szkolny 2024/2025.
  4. Wolne wnioski i informacje.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2025-2039.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Wodynie na 2025 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji zadania powiatu z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Wodynie.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Rocznego programu współpracy Gminy Wodynie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie  uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Wodynie na lata 2026-2029.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku stosowania przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego, położonego w budynku komunalnym w Seroczynie, na okres 10 lat, na rzecz dotychczasowego najemcy.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały nr VIII/65/25 Rady Gminy Wodynie z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w miejscowościach Czajków i Oleśnica.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w miejscowości Oleśnica.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/318/22 Rady Gminy Wodynie z dnia 28 października 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty oraz określenia stawki opłaty podwyższonej,  zmienionej uchwałą Nr III/18/24 Rady Gminy Wodynie z dnia 26 lipca 2024 r.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta do wymiaru podatku rolnego na 2026 rok.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok oraz zwolnień w tym podatku.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od środków transportowych na 2026 rok oraz zwolnień w tym podatku.
  20. Odpowiedzi na wolne wnioski.
  21. Zamknięcie obrad sesji.

 

PORZĄDEK OBRAD PO WPROWADZENIU ZMIAN:

1. Otwarcie sesji, rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

2.  Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.  

3.  Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Gminy Wodynie za 2024 rok.

4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.

  1. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych za 2024 rok złożonych przez zastępcę wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych i osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu wójta.
  2. Informacja Wójta Gminy Wodynie w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności i praca społecznie użyteczna, oraz opinia dotycząca potrzeb Sądu Rejonowego w Siedlcach w zakresie wykonywania pracy przez skazanych.
  3. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wodynie za rok szkolny 2024/2025.
  4. Wolne wnioski i informacje.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wodynie na lata 2025-2039.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Wodynie na 2025 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji zadania powiatu z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Wodynie.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Rocznego programu współpracy Gminy Wodynie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie  uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Wodynie na lata 2026-2029.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku stosowania przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego, położonego w budynku komunalnym w Seroczynie, na okres 10 lat, na rzecz dotychczasowego najemcy.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały nr VIII/65/25 Rady Gminy Wodynie z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w miejscowościach Czajków i Oleśnica.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w miejscowości Oleśnica.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/318/22 Rady Gminy Wodynie z dnia 28 października 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty oraz określenia stawki opłaty podwyższonej,  zmienionej uchwałą Nr III/18/24 Rady Gminy Wodynie z dnia 26 lipca 2024 r.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta do wymiaru podatku rolnego na 2026 rok.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok oraz zwolnień w tym podatku.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia stawek podatku od środków transportowych na 2026 rok oraz zwolnień w tym podatku.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Wodynie.
  21. Odpowiedzi na wolne wnioski.
  22. Zamknięcie obrad sesji.

OBECNOŚĆ RADNYCH

NAZWISKO IMIĘ

 

STANOWISKO

OBECNOŚĆ

Michalczyk Mirosław

Przewodniczący Rady Gminy

obecny

Kiełczykowski Tomasz

Wiceprzewodniczący Rady Gminy

obecny

Adamiak Paweł

Radny

obecny

Jajszczak Zbigniew

Radny

obecny

Kluczek Artur

Radny

obecny

Kozioł Michał

Radny

obecny

Kublik Rafał

Radny

obecny

Lewandowska Anna

Radna

obecna

Osiak Eugeniusz

Radny

obecny

Ośko Tomasz

Radny

obecny

Pawlak Marian

Radny

obecny

Pietrzak Piotr

Radny

obecny

Płatkowski Tomasz

Radny

nieobecny

Wiciński Dariusz

Radny

obecny

Wideńska Ewa

Radna

obecna

                                                              

  

      

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.10.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Justyna Masłowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2025 13:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Masłowska
Ilość wyświetleń: 29
06 listopada 2025 08:02 (Justyna Masłowska) - Dodanie załącznika [glosowanie_z_31.10.2025_r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 października 2025 14:22 (Justyna Masłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 października 2025 13:58 (Justyna Masłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)